Caz müziğini Türkiye'de yaygınlaştırmak ve Caz kültürünü zenginleştirmek için yola çıkan Akbank Caz Festivali, 34. yılında cazın ritimlerini Sokakların ritmiyle buluşturan reklam kampanyasıyla şehri caz etkisine aldı. ‘Şehir caz etkisinde’ mesajıyla TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan tanıtım filmleri, sokakların adeta melodisi haline gelen; aşina olduğumuz seslerini caz ile harmanlayarak İstanbul'un sokaklarını bir caz sahnesine dönüştürdü. Bu sahnenin dinamik atmosferini yansıtan overlokçular, patatesçiler ve pazarcılarla cazı şehrin sokaklarına taşıyan filmlerde, megafonlardan duymaya alıştığımız klasik anonslar yerini caz versiyonlarına bıraktı. Araçlar, İstanbul’un sokaklarında gezerek şehri caz etkisine aldı.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Yaşam
Yayınlanma: 30 Eylül 2024 - 13:46
34. Akbank Caz Festivali'nin Tanıtım Filmleri Şehri Caz Etkisine Aldı
34. Akbank Caz Festivali, cazın özgün ritimlerini şehrin sokaklarına taşıyan çarpıcı kampanyasıyla İstanbul’u caz etkisine aldı. Şehirde aşina olduğumuz sesler cazla buluşurken, sokaklar adeta birer caz sahnesine dönüştü.
Yaşam
30 Eylül 2024 - 13:46