Nihat AYDIN / AĞRI (İGFA) - AKSA 15. Kurumlar Arası Futbol Ligi final programında düzenlenen ödül töreni öncesinde yaşandığı belirtilen protokol tartışması, Ağrı’da gündeme geldi. İddiaya göre Ağrı Şeker Fabrikası Müdürü Kürşat Erdoğan, kupa organizasyonu öncesinde kendisine ayrılan protokol yerini uygun bulmayarak programdan ayrıldı. Erdoğan’ın, Şeker Fabrikası personelinin de organizasyonu terk etmesini istediği ve personelin alandan ayrıldığı öne sürüldü. Ağrı Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Saim Alpaslan ile bazı sivil toplum kuruluşu temsilcilerinin, programın devam etmesi amacıyla Erdoğan ile görüşerek ayrılmaması yönünde talepte bulunduğu ancak bu girişimlerin sonuçsuz kaldığı iddia edildi. Yaşanan gelişmeler sonrasında açıklama yapan Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız, Erdoğan’ın tutumunu eleştirdi. Yıldız, kamu görevinde bulunan kişilerin makamlarından güç alarak kurumlara ve vatandaşlara karşı saygısız davranamayacağını belirtti. “Orada Ağrı’nın kurumları, sivil toplum kuruluşları, sporcuları ve vatandaşları bulunuyordu. Bir yöneticinin kendisine ayrılan yeri beğenmeyerek programı terk etmesi ve personelini de çekmesi doğru değildir. Makamlar gelip geçicidir” ifadelerini kullanan Yıldız, yaşananların Ağrı halkına karşı yapılmış bir saygısızlık olduğunu savundu. Yıldız ayrıca, olayın ardından bazı görüntü ve söylemlerle kamuoyunda farklı bir algı oluşturulmaya çalışıldığını öne sürerek, bunun bir kamu yöneticisine yakışmayacağını dile getirdi. Şeker Fabrikası’nın Ağrı için önemli bir Kurum olduğunu vurgulayan Ömer Yıldız, eleştirilerinin kuruma değil, müdürün sergilediğini belirttiği tutuma yönelik olduğunu söyledi. Yıldız, konunun takipçisi olacaklarını belirterek, “Hiç kimse bulunduğu makama güvenerek Ağrı’nın insanlarını küçümseyemez” dedi ve Kürşat Erdoğan’ın davranışlarını kınadı.
Şehir
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 19:00
Ağrı'da protokol krizi iddiası!
AKSA 15. Kurumlar Arası Futbol Ligi final programında yaşandığı öne sürülen protokol tartışmasının ardından Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız, Ağrı Şeker Fabrikası Müdürü Kürşat Erdoğan’a tepki gösterdi. Yıldız, “Makamlar gelip geçicidir” diyerek yaşananları eleştirdi.
Şehir
25 Haziran 2026 - 19:00





