Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 7 kıtada 240 bin yerel yönetimi temsil eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçilerek Türkiye’nin uluslararası temsildeki gururu oldu. Fas’ın Tanca şehrinde düzenlenen UCLG Dünya Konseyi’nde, Mexico City Belediye Başkanı’nın da aday olduğu seçimleri büyük farkla kazanarak Dünya Belediyeler Birliği Başkanı seçilen Başkan Altay, “Konya olarak dünyanın en büyük yerel yönetim ağı olan UCLG’nin başkanlık seçimlerini büyük bir teveccühle kazanmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bu netice, şahsıma tevdi edilen bir görevin çok daha ötesinde; Konya’mıza, ülkemize ve Türkiye’nin yerel yönetim anlayışına duyulan güvenin açık bir göstergesidir. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde yükselen Türkiye’nin yerel yönetim tecrübesini, inşallah UCLG çatısı altında dünya şehirleriyle paylaşmaya devam edeceğiz” dedi.






