Genç şefler Metro Türkiye Konya Mağazası’nda buluştu

Konya’da yiyecek içecek hizmetleri eğitimi veren 5 farklı okuldan 6 usta şef ve 110 genç şef adayı Metro Türkiye’nin Konya Mağazası’nda düzenlediği HoReCa festivalinde bir araya geldi.

Genç şefler Metro Türkiye Konya Mağazası’nda buluştu

Konya’da yiyecek içecek hizmetleri eğitimi veren 5 farklı okuldan 6 usta şef ve 110 genç şef adayı Metro Türkiye’nin Konya Mağazası’nda düzenlediği HoReCa festivalinde bir araya geldi.

Genç şefler Metro Türkiye Konya Mağazası’nda buluştu

Türk mutfağı ve değerlerinin daimiyetini sağlama ve gelecek nesillere aktarma misyonu ile faaliyetlerini sürdüren Metro Türkiye, Konya Mağazası’ndaki HoReCa Festivali kapsamında Türkiye Aşçılar ve Pastacılar Federasyonu’na bağlı Konya Aşçılar ve Pastacılar Derneği ile birlikte bir etkinliğe imza attı. Geleceğin şeflerini desteklemek amacıyla Metro Türkiye’nin Konya Mağazası’nda düzenlenen ‘Metro Genç Şef Adaylarıyla Buluşuyor’ etkinliğine Konya’da yiyecek içecek hizmetleri eğitimi veren 5 farklı okuldan 6 usta şef ve 110 genç şef adayı katıldı.

Geleceğin şefleri Metro Türkiye’nin kendi markalı ürünleri ile usta şeflerin önderliğinde hazırladıkları yiyecekleri özel şovlarıyla festival ziyaretçilerinin beğenisine sundu.   
Buluşma kapsamında Metro Türkiye yetkilileri, katılımcılara ve şef adaylarına Metro Türkiye raflarında bulunan profesyonel mutfak ürünleri ile Coğrafi İşaretli ürünler hakkında bilgi verdi. Genç şef adayları, Metro Türkiye’nin balığın ağdan çatala, taze etin çiftlikten sofraya uzanan tedarik sürecinde sağladığı yüzde yüz izlenebilirlik için yaptığı çalışmaları da dinleme fırsatı yakaladı. Festivalde hem genç yeteneklerin gelişimine katkı sağladıklarını hem de tüm katılımcılara Metro Türkiye’nin raflarında bulunan ürünlerle ilgili bilgiler paylaştıklarını belirten yetkililer, Konyalıları 1 Mart’a kadar mağazada devam edecek profesyonel mutfak ürünlerinin tanıtılacağı festivale davet etti.
Metro Türkiye Konya Mağazası İşletme Müdürü Serkan Dalgıç, genç şef adaylarını profesyoneller ile buluşturarak onların gelişimine katkı sağlamaktan mutluluk duyduklarını ifade etti. Etkinliğe katılan okullardaki genç yeteneklerin ilk kez açık alanda yemek yaptıklarının altını çizen Dalgıç, “Metro Türkiye olarak Türk mutfağının değerlerini gelecek nesillere aktarma misyonumuz kapsamında genç şeflerle bir araya gelmeye önem veriyoruz. Konya Aşçılar ve Pastacılar Derneği’nin desteği ile 110 meslek lisesi öğrencimiz mağazamızda hem yeteneklerini sergiledi hem de profesyonel ekipmanlar kullanarak kendilerini geliştirme fırsatı buldular. Genç şeflerin gelişiminde katkı sağlanmasında emeği geçen tüm paydaşlarımıza ve katılımcılara teşekkür ederiz” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum