MANİSA (İGFA) - 26 Haziran Cuma günü başlayacak program kapsamında, 13 Temmuz’a kadar Manisa’nın farklı ilçelerinde vatandaşlara aşure ikram edilecek. Konuyla ilgili yapılan açıklamada, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin pekiştiği, kırgınlıkların unutulduğu, lokmaların paylaşıldığı özel bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekilerek, tüm vatandaşlar aşure ikramlarına davet edildi. Aşure dağıtım programı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.00’te başlayacak. İlk ikramlar Soma Belediyesi önü ile Akhisar’da Yeni Camii ve Hayırseverler Camii önünde gerçekleştirilecek. Program kapsamında aşure bereketi, önümüzdeki günlerde Manisa’nın farklı noktalarında vatandaşlarla buluşmaya devam edecek.
Şehir
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 15:36
Manisa Büyükşehir'den 18 bin 500 kişilik aşure ikramı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olan Muharrem ayı dolayısıyla il genelinde aşure dağıtımı gerçekleştirecek.
Şehir
25 Haziran 2026 - 15:36





